Dag 26 Casteldelpiano-Lago di Bolsena 74 km - Reisverslag uit Marta, Italië van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu Dag 26 Casteldelpiano-Lago di Bolsena 74 km - Reisverslag uit Marta, Italië van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dag 26 Casteldelpiano-Lago di Bolsena 74 km

Door: Fred van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Fred

21 Juni 2014 | Italië, Marta

Na het afrekenen met de oude baas van de camping vervolg ik mijn weg door het mooie, maar heuvelachtige landschap. Het zonnetje schijnt weer lekker, dat maakt het altijd vrolijker onderweg. Ik fiets langs de voet van de Monte Amiata [1738m], een oude vulkaan die de omgeving domineert en vervolg mijn weg in het laatste stuk van Toscane, om later de provincie Lazio binnen te fietsen. In de verte zie ik het water van het Lago di Bolsena en ik daal af naar het meer, waar ik een camping [Tre Gradini waar je voor 13€ per nacht staat] zoek wat hier niet veel voorstelt, maar we doen het ermee. In de avond eet ik nog een pizza tonijn op het terras en bekijk een WK voetbal wedstrijd op een groot scherm.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Als fietsliefhebber volg ik alle vormen van de wielersport, zoals veldrijden, klassiekers, meerdaagse wedstrijden en ben ik zelf actief wielrenner en mountainbiker wat ik doe in teamverband bij WSVP [wij sporten voor plezier] Daarnaast fiets ik lange afstandsroutes, en mijn volgende uitdaging is om naar Barcelona te fietsen.

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 27708

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Ronde van Nederland via LF Routes

27 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Reitsma's Route naar Rome

Landen bezocht: