Dag 9 Tubingen-Sigmaringen 67 km - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu Dag 9 Tubingen-Sigmaringen 67 km - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dag 9 Tubingen-Sigmaringen 67 km

Door: Fred van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Juni 2014 | Duitsland, Sigmaringen

Na een slechte nacht door een schoolkamp dat hier z’n vleugels uitslaat ben ik geradbraakt.Tot twee uur in de nacht hebben ze herrie gemaakt, en later moest ook de Politie er nog aan te pas komen. De trekkerstentjes stonden recht onder de doucheruimtes waar de jeugd zich had uitgeleefd. Na moeizaam op gang te zijn gekomen,ben ik weer vertrokken, er staat vandaag een pittige klim op het programma,de Swäbische Alb en deze begint al snel na het vertrek met vals plat, en naarmate je verder fietst steeds wat steiler, van 4 tot 7% maar het is mooi weer en het uitzicht is fantastisch, het is een cliché maar het blijft toch genieten. Daarna daal ik lichtjes naar beneden en net voor Sigmaringen heb ik nog een paar venijnige klimmetjes, daarna zoek ik een camping, het word [Erlebnis-Camp Sigmaringen aan de Donau hier sta je voor 10€ per nacht]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Als fietsliefhebber volg ik alle vormen van de wielersport, zoals veldrijden, klassiekers, meerdaagse wedstrijden en ben ik zelf actief wielrenner en mountainbiker wat ik doe in teamverband bij WSVP [wij sporten voor plezier] Daarnaast fiets ik lange afstandsroutes, en mijn volgende uitdaging is om naar Barcelona te fietsen.

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 911
Totaal aantal bezoekers 27700

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Ronde van Nederland via LF Routes

27 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Reitsma's Route naar Rome

Landen bezocht: