Ronde van Nederland via LF Routes - Reisverslagen van Fred van Oosterhout - WaarBenJij.nu Ronde van Nederland via LF Routes - Reisverslagen van Fred van Oosterhout - WaarBenJij.nu

Ronde van Nederland via LF Routes

Nederland zien vanaf de fiets

Recente Reisverslagen:

Fred

Als fietsliefhebber volg ik alle vormen van de wielersport, zoals veldrijden, klassiekers, meerdaagse wedstrijden en ben ik zelf actief wielrenner en mountainbiker wat ik doe in teamverband bij WSVP [wij sporten voor plezier] Daarnaast fiets ik lange afstandsroutes, en mijn volgende uitdaging is om naar Barcelona te fietsen.

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 27713

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Ronde van Nederland via LF Routes

27 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Reitsma's Route naar Rome

Landen bezocht: