Dag 31 Rustdag Voorbereiden Thuisreis - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu Dag 31 Rustdag Voorbereiden Thuisreis - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dag 31 Rustdag Voorbereiden Thuisreis

Door: Fred van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Fred

26 Juni 2014 | Italië, Prima Porta

Vandaag wil ik het rustig aan doen, en ga even naar Prima Porta om het dorp te bekijken, maar dat stelt niet veel voor. In de middag begint het flink te onweren en ik ga schuilen in het toilet gebouw en ik ben niet de enige die hier zijn heil zoekt. Vanavond ga ik in de kantine naar het WK voetbal kijken, het is gezellig met al die verschillende nationaliteiten. Mijn reis zit er bijna op, aan een kant vind ik dat jammer, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik Corrie weer in mijn armen kan sluiten.

  • 15 Januari 2016 - 18:33

    Heleen Van Wijnen:

    Wij zijn in de zomer van 2013 naar Rome gefietst, en af en toe lees ik reisverhalen over fietsen naar Rome. Bedankt voor je verhaal! Leuk om te lezen. Wij zijn fervente Europafietsers, komend seizoen gaan we met Reitsma naar Barcelona en Andalusië.
    Veel fietsplezier nog en de hartelijke groeten van Heleen en Jan uit Oost-Souburg (bij Vlissingen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Als fietsliefhebber volg ik alle vormen van de wielersport, zoals veldrijden, klassiekers, meerdaagse wedstrijden en ben ik zelf actief wielrenner en mountainbiker wat ik doe in teamverband bij WSVP [wij sporten voor plezier] Daarnaast fiets ik lange afstandsroutes, en mijn volgende uitdaging is om naar Barcelona te fietsen.

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 27718

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Ronde van Nederland via LF Routes

27 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Reitsma's Route naar Rome

Landen bezocht: