Dag 2 Wyler-Roermond 110 km - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu Dag 2 Wyler-Roermond 110 km - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Fred Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dag 2 Wyler-Roermond 110 km

Door: Fred van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Fred

28 Mei 2014 | Nederland, Roermond

Ik werd vroeg wakker omdat ik geen goed kussen had, daar moeten we wat aan doen vandaag.
Na het ochtendritueel, [tent afbreken, opruimen, eten, douche en de tassen aan de fiets hangen en op de bagage drager bevestigen en dat kost toch al gauw 2 uur.
De GPS aanzetten en instellen op de juiste route voor vandaag en we kunnen op pad.
Eerst naar Gennep om bij de Zeeman een kussen te kopen en een +2 brilletje.
De regen valt ook vandaag weer, maar later op de dag wordt het droog.
Vandaag fietsen we langs de Maas en steken die een paar keer over met een pondje.
Ik rij 25 km door Nationaal Park de Maasduinen wat zeer de moeite waard is, het is weer genieten vandaag langs de plaatsen, Arcen, Venlo en Kessel naar Roermond.
Tijd om een camping te zoeken na een lekker frietje met een gehaktbal, nu kan het nog we zijn nog in Nederland. Bij Asselt naar camping[Maasterras aan de maasplassen]Een leuke camping met gastvrij personeel. Hier sta je voor 11 €.
Nog wat kletsen met verschillende gasten van de camping in deze mooie omgeving, het is genieten.

  • 02 April 2015 - 02:12

    Dorus:

    kussen?
    Nu begrijp ik wel dat je aan zoveel gewicht komt.
    ik fiets met de hond en kampeerspullen en heb nog geen 2o kilo.
    een kussen maak je van een opgevouwen stapeltje kleren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Als fietsliefhebber volg ik alle vormen van de wielersport, zoals veldrijden, klassiekers, meerdaagse wedstrijden en ben ik zelf actief wielrenner en mountainbiker wat ik doe in teamverband bij WSVP [wij sporten voor plezier] Daarnaast fiets ik lange afstandsroutes, en mijn volgende uitdaging is om naar Barcelona te fietsen.

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 27716

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Ronde van Nederland via LF Routes

27 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Reitsma's Route naar Rome

Landen bezocht: